Online marketing

Dit vonden wij ook interessant: April 2016

Hoe zorg je voor een succesvolle landingspage?

Gaan B2B-conversiepercentages op vrijdag omlaag?

Wellicht dat er niet meteen een belletje bij je gaat rinkelen na het horen van de term ‘landingspagina’. Daarom eerst een korte uitleg. Een ladingspagina is een pagina op je website waar een bezoeker naartoe wordt gestuurd nadat hij op een doorverwijzende link heeft geklikt. Dit kan een link zijn die gekoppeld is aan een webbanner, digitale nieuwsbrief, advertentie of een andere uiting. Het is een pagina op je website met een (heel) belangrijke rol. Maar hoe zorg je ervoor dat deze pagina succesvol is?

Lees meer over het inrichten van een goede landingspage

Bron: Frankwatching

Gaan B2B-conversiepercentages op vrijdag omlaag?

Het vermoeden bestaat dat de conversie omlaag gaat voor leads die op vrijdag binnenkomen, omdat het sales-team er tot en met maandag geen follow-up aan kan geven. En op maandag hebben de leads een heel weekend de tijd gehad om de interesse in onze dienstverlening te vergeten. Je zou denken dat het dan verstandig is om de betaalde campagnes op vrijdag dan gewoon helemaal uit te zetten. Het heeft namelijk geen zin om voor leads te betalen die toch niet converteren.

Lees verder over dit onderwerp op Frankwatching

Bron: Frankwatching

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *